media/marketing/reklama usługi

Linie Emirates rozpoczynają wartą 15 mln dolarów kampanię promującą port w Dubaju i zachęcającą do podróży

Linie Emirates rozpoczynają wartą 15 mln dolarów kampanię promującą port w Dubaju i zachęcającą do podróży
Przy dźwiękach kultowej piosenki Queen przewoźnik prezentuje swoją globalną siatkę połączeń i ofertę

Data publikacji: 18.10.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linie Emirates rozpoczynają wartą 15 mln dolarów kampanię promującą port w Dubaju i zachęcającą do podróży Kategoria: nowe produkty/usługi, media/marketing/reklama

Przy dźwiękach kultowej piosenki Queen przewoźnik prezentuje swoją globalną siatkę połączeń i ofertę pokładową

Przy dźwiękach kultowej piosenki Queen przewoźnik prezentuje swoją globalną siatkę połączeń i ofertę pokładową

Środa, 18 października 2017 r. – Dubaj, ZEA – Linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mln dolarów kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną ofertę kierunków przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju.

Tłem muzycznym kampanii jest kultowa piosenka „Don’t stop me now” brytyjskiego zespołu rockowego Queen, którą naukowcy uznali za najbardziej radosny i podnoszący na duchu utwór z brytyjskich list przebojów ostatnich 50 lat.  W spocie reklamowym została wykorzystana pomysłowa praca kamery, która płynnie przechodzi między kluczowymi kierunkami i produktami pokładowymi Emirates, przypominając wizualną technikę narracyjną polegającą na pokazywaniu „obrazu w obrazie”.  Film kończy się ujęciem Dubaju i sloganem o liniach Emirates, które łączą świat przez Dubaj.

– Emirates i Dubaj od zawsze tworzą nierozerwalną więź. Codziennie linie Emirates wykonują ponad 500 lotów, które łączą Dubaj ze światem, a różne strony świata ze sobą przez Dubaj.  Od samego początku przewoźnik aktywnie i z dumą promował nasz port macierzysty. Dubaj zapewnia znakomitą obsługę na światowej klasy lotnisku, a samo miasto znalazło się wśród czołowych kierunków na świecie, ponieważ nieustannie inwestuje w nowe atrakcje i infrastrukturę dla podróżujących z zagranicy – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.

1 / 2

– W liniach Emirates wierzymy, że ludzi łączy silna chęć podróżowania i poznawania świata niezależnie od ich pochodzenia. Poszukują inspiracji, nowych wrażeń i zabawy. Dlatego postanowiliśmy użyć piosenki Queen i podejść do kampanii w kreatywny sposób, który rozweseliłby i ożywił widzów, przypominając im, że podróże są fascynujące – dodał Boutros.

A to już wiesz?  Pierwsze zdjęcia zupełnie nowego Volvo V40

Spot będzie wyświetlany na kluczowych rynkach na świecie od 15 października.  Za koncepcję i scenariusz kampanii odpowiada wewnętrzny zespół Emirates, a reżyserii podjął się uznany reżyser Vaughan Arnell. Do płynnych przejść kamery wykorzystano nowoczesne efekty generowane komputerowo, opracowane przez londyńskie studio MPC, odpowiedzialne m.in. za nagrodzone Oscarem efekty specjalne w filmie Księga dżungli.

 

 

  źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Linie Emirates rozpoczynają wartą 15 mln dolarów kampanię promującą port w Dubaju i zachęcającą do podróży nowe produkty/usługi, media/marketing/reklama - Przy dźwiękach kultowej piosenki Queen przewoźnik prezentuje swoją globalną siatkę połączeń i ofertę pokładową Hashtagi: #nowe produkty/usługi #media/marketing/reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy