media/marketing/reklama transport

DPD Polska – rekordowy finał 7 edycji akcji „Noworoczna Paczka”

DPD Polska – rekordowy finał 7 edycji akcji „Noworoczna Paczka”
Data publikacji: 13.02.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska – rekordowy finał 7 edycji akcji „Noworoczna Paczka” Kategoria: media/marketing/reklama, transport W tegorocznej odsłonie akcji zebrano

Data publikacji: 13.02.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska – rekordowy finał 7 edycji akcji „Noworoczna Paczka” Kategoria: media/marketing/reklama, transport

W tegorocznej odsłonie akcji zebrano rekordową liczbę podarunków dla dzieci z ubogich rodzin

W najnowszej odsłonie akcji „Noworoczna Paczka”, organizowanej od 7 lat przez DPD Polska, udało się zebrać ponad 24 tysiące prezentów dla dzieci z najuboższych rodzin. Tym samym łączna liczba paczek wysłanych we wszystkich siedmiu edycjach programu, zbliżyła się do 100 tysięcy sztuk. Podobnie jak w poprzednich latach, akcja została wsparta przez Polski Czerwony Krzyż.

10 lutego 2012 roku, w siedzibie DPD Polska w Warszawie, odbyło się Wielkie Pakowanie prezentów ufundowanych przez pracowników oraz klientów firmy. Był to wielki finał tegorocznej odsłony akcji „Noworoczna Paczka”, podczas której udało się zebrać ponad 24 tysiące darów z całej Polski. Przy wsparciu wolontariuszy z PCK, pracownicy DPD Polska przygotowali do wysłania tysiące zabawek, artykułów szkolnych oraz słodyczy, które następnie zostaną dostarczone bezpośrednio do wytypowanych wcześniej 49 placówek społecznych, na terenie całego kraju. Co więcej, dzięki olbrzymiemu zaangażowaniu pracowników DPD, zostały one spakowane w rekordowo krótkim czasie: 1 h 35 minut.

DPD Polska od lat jest wierna projektowi Noworocznej Paczki – mówi Rafał Nawłoka, Prezes DPD Polska. Inicjatywa bardzo silnie powiązana jest z filozofią Spółki, a coroczna zbiórka paczek to zwyczaj, do którego pracownicy DPD podchodzą z wielkim zaangażowaniem i przywiązaniem. Noworoczna Paczka stała się dla nas tradycją. Pracownicy DPD już na kilka tygodni przed rozpoczęciem akcji pytają i upominają się o sygnał do działania. W tym roku ich zaangażowanie oraz kreatywność przerosła nasze najśmielsze oczekiwania – dodaje.

To już siódma edycja „Noworocznej Paczki”. Do tej pory firmie DPD Polska w ramach tej akcji charytatywnej udało się zebrać i dostarczyć do dzieci z najuboższych rodzin około 100 tysięcy prezentów. Ponadto z roku na rok kolejne firmy i osoby prywatne decydują się na przyłączenie do inicjatywy, sprawiając, że coraz więcej dzieci dotkniętych przez los, może cieszyć się upominkami. W tym roku paczki pełne prezentów dostanie ponad 1,5 tysiąca dzieci w całej Polsce.

A to już wiesz?  Nowe opony Goodyear EfficientGrip do SUV poprawiają ekonomikę jazdy

Noworoczna Paczka to wspaniała akcja, która jest przykładem modelowej współpracy pomiędzy firmą odpowiedzialną społecznie a organizacją pozarządową – mówi Jerzy Zaborowski, Dyrektor Generalny Polskiego Czerwonego Krzyża. Od siedmiu lat, w dniu Wielkiego Pakowania, pracownicy i wolontariusze Polskiego Czerwonego Krzyża oraz DPD Polska wspólnie przygotowują paczki dla najuboższych dzieci. Noworoczne paczki są ogromnym wsparciem dla naszych podopiecznych, którzy często nie otrzymują prezentów na Święta. Cieszę się, że pracownicy i współpracownicy DPD Polska angażują się w zbieranie produktów na paczki – dodaje.

 

O DPD

Wysyłając około 2 milionów międzynarodowych paczek dziennie w obrębie sieci międzynarodowej, DPD jest jedną
z wiodących firm kurierskich w Europie. Franszyzodawca DPD, z siedzibą w Aschaffenburgu, oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych, dzięki rozbudowanej sieci oddziałów prowadzonych przez franszyzobiorców na całym świecie. Portfolio produktów obejmuje szeroki zakres od przesyłek standardowych, przesyłek o gwarantowanym czasie dostarczenia oraz ekspresowych poprzez usługi dodatkowe takie jak C.O.D aż po rozwiązania dla klientów indywidualnych. DPD posiada ponad 800 oddziałów w 40 krajach, 24 000 zatrudnionych osób i 18 000 pojazdów działających na rzecz 300 000 klientów biznesowych. Francuski GeoPost Group, będący własnością La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD.

O GeoPost

GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych w Europie, czego dowodem jest pierwszorzędna sieć dróg firmy DPD, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. GeoPost obsługuje ponad 230 krajów działając na rzecz ponad 300 000 klientów na świecie. Dziś grupa GeoPost zajmuje 1. miejsce we Francji i 2. miejsce w rankingu europejskim na rynku expressowych przesyłek kurierskich, osiągając w 2009 roku obrót roczny w wysokości 3,093 miliarda Euro. źródło: Biuro Prasowe Biuro Prasowe DPD Polska Załączniki: DPD Polska – rekordowy finał 7 edycji akcji „Noworoczna Paczka” media/marketing/reklama, transport - Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy