media/marketing/reklama transport

Volvo S60 i V60 w nowej kampanii reklamowej

Volvo S60 i V60 w nowej kampanii reklamowej
Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane również w kinach w 14 polskich

Data publikacji: 13.02.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Volvo S60 i V60 w nowej kampanii reklamowej Kategoria: media/marketing/reklama, transport

Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane również w kinach w 14 polskich miastach.

Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane również w kinach w 14 polskich miastach.

Nowe spoty reklamowe zostaną zaprezentowano zarówno w telewizji ogólnopolskiej – TVN i Polsat, jak i również na kanałach tematycznych, takich jak TVN Style, czy Polsat Play. Reklamy S60 i V60 zostaną także wykorzystane w kampanii prasowej w magazynach motoryzacyjnych, lifestylowych oraz pismach biznesowych. Dodatkowo, do końca marca spoty Volvo będzie można obejrzeć w sieci kin Cinema City.

Założeniem kampanii jest odświeżenie wizerunku popularnych modeli obecnych już w sprzedaży oraz zachęcenie do odbycia jazdy próbnej. Po launchu Volvo S60 i V60 w 2010 roku to dobry czas na takie przypomnienie – powiedział Łukasz Wójcik, Communication Manager w Volvo Auto Polska.

Za przygotowanie spotów odpowiadała agencja Amsterdam Arnold. Z kolei ich adaptacją na polskim rynku zajęła się agencja reklamowa Good (przekształcona z Brainshop U-boot). Dodatkowo za wdrożenie materiałów Digital była odpowiedzialna firma K2 Internet.

Spoty reklamowe są dostępne na profilu Volvo Auto Polska na kanale YouTube – http://www.youtube.com/volvoautopolska. źródło: Biuro Prasowe Volvo Auto Polska Załączniki: Volvo S60 i V60 w nowej kampanii reklamowej media/marketing/reklama, transport - Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane również w kinach w 14 polskich miastach. Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport

A to już wiesz?  Oleksowicz i Castrol nadal razem

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy