handel transport

91 procent zadowolonych klientów w salonach Mitsubishi

91 procent zadowolonych klientów w salonach Mitsubishi
Wysoki poziom usług i obsługi klienta w autoryzowanych salonach Mitsubishi w Polsce potwierdziły świetne oceny Wielkiego Testu Salonów przeprowadzonego w II kwartale 2018 r. przez redakcję tygodnika Auto-Świata oraz firmę Kantar

Data publikacji: 05.11.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 91 procent zadowolonych klientów w salonach Mitsubishi Kategoria: handel, transport

Wysoki poziom usług i obsługi klienta w autoryzowanych salonach Mitsubishi w Polsce potwierdziły świetne oceny Wielkiego Testu Salonów przeprowadzonego w II kwartale 2018 r. przez redakcję tygodnika Auto-Świata oraz firmę Kantar TNS.

Wysoki poziom usług i obsługi klienta w autoryzowanych salonach Mitsubishi w Polsce potwierdziły świetne oceny Wielkiego Testu Salonów przeprowadzonego w II kwartale 2018 r. przez redakcję tygodnika Auto-Świata oraz firmę Kantar TNS.

Już po raz 15. redakcja tygodnika Auto-Świat sprawdzała, jak obsługiwani są klienci zamierzający kupić nowy samochód w autoryzowanych salonach marek. Surowej ocenie współpracujących przy badaniu audytorów firmy Kantar TNS, wyspecjalizowanej w działaniach typu „Tajemniczy klient”, podległy m.in. salony, obsługa klienta czy jazda próbna aż 342 autoryzowanych stacji 21 marek.

Mitsubishi poprawiło swój rezultat o 4 punkty procentowe w stosunku do ubiegłego roku, plasując się na 6. miejscu wśród 21 marek samochodów, co dało to łączny wynik na poziomie 9 proc. Wynik ten przewyższa średnią rynkową (84,5 proc.) aż o 6 punktów procentowych.

Audytorzy wysyłani przez organizatorów testu, wizytowali w II kwartale 2018 r. wylosowane salony (30 proc. punktów sprzedaży danej marki), gdzie oceniali obsługę klienta, organizację salonów, przygotowanie oferty i sposób przebiegu jazdy testowej.

Spośród 10 salonów Mitsubishi odwiedzonych przez „Tajemniczych klientów”, aż 6 zdobyło noty wyższe niż 90 proc., trzy osiągnęły poziom powyżej 83 proc. a jeden ponad 75 proc.

Salony Mitsubishi wyróżniły się zwłaszcza zapewnieniem najlepszej jazdy testowej, niemal idealną organizacją salonu i ponadprzeciętną obsługą klientów.

Aż 98 proc. klientów uznało, że handlowcy w salonach Mitsubishi znakomicie rozumieją ich potrzeby, co ułatwia wybór i dopasowanie modelu i wersji samochodu do oczekiwań przyszłych użytkowników.

A to już wiesz?  Ruszyła kolejna edycja Castrol EDGE Grand Prix Predictor

Jeden z kluczowych powodów wizyt klientów w salonach – jazda testowa – otrzymała niemal maksymalną notę 98,7 proc., co szczególnie wyróżnia markę Mitsubishi na tle konkurencji – rynkowa średnia wynosi tu 85,3 proc.

Wyjątkowo wysoko – na poziomie aż 98,3 proc. – oceniono organizację salonów, na którą składa się oznakowanie, dostępność miejsc parkingowych i poczekalni z miejscem dla dzieci i napojami.

Adam Męciński, dyrektor sprzedaży polskiego oddziału Mitsubishi Motors podsumowuje: „Tegoroczny wzrost oceny marki Mitsubishi o cztery punkty procentowe w stosunku do zeszłorocznej edycji Wielkiego Testu Salonów dowodzi, że wysiłki podejmowane w celu osiągnięcia jak najwyższego profesjonalizmu świadczonych usług oraz ambitne i konsekwentnie wdrażane rozwiązania przynoszą efekty. Cieszymy się, że szkolenia podnoszące jakość obsługi przekładają się w widoczny sposób na wzrost zadowolenia i lojalności klientów."

O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: 91 procent zadowolonych klientów w salonach Mitsubishi handel, transport - Wysoki poziom usług i obsługi klienta w autoryzowanych salonach Mitsubishi w Polsce potwierdziły świetne oceny Wielkiego Testu Salonów przeprowadzonego w II kwartale 2018 r. przez redakcję tygodnika Auto-Świata oraz firmę Kantar TNS. Hashtagi: #handel #transport

A to już wiesz?  Trzy nowe kierunki w ofercie A380, trzy kontynenty w jeden dzień - Emirates świętują otwarcie kolejnych połączeń obsługiwanych przez A380

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy