handel media/marketing/reklama

Eclipse Cross numerem 1 w plebiscycie niemieckiego magazynu OFF-ROAD

Eclipse Cross numerem 1 w plebiscycie niemieckiego magazynu OFF-ROAD
Zaledwie rok po swoim europejskim debiucie, Mitsubishi Eclipse Cross przyczynił się do stworzenia nowego segmentu pojazdów – SUV

Data publikacji: 28.11.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eclipse Cross numerem 1 w plebiscycie niemieckiego magazynu OFF-ROAD Kategoria: handel, media/marketing/reklama

Zaledwie rok po swoim europejskim debiucie, Mitsubishi Eclipse Cross przyczynił się do stworzenia nowego segmentu pojazdów – SUV coupé.

Zaledwie rok po swoim europejskim debiucie, Mitsubishi Eclipse Cross przyczynił się do stworzenia nowego segmentu pojazdów – SUV coupé.

W bardziej dynamicznej koncepcji SUV-a opracowanej przez Mitsubishi, nie zabrakło flagowej technologii 4WD, w której zastosowano zaawansowany system kontroli napędu na 4 koła "Super-All Wheel Control" ("S-AWC") znany z Lancera Evolution.

W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy 2018 roku, w Europie znalazło klientów ponad 24.854 egzemplarzy Eclipse Cross (obszar MME34). Nic dziwnego, że odmłodzona technologia 4WD została doceniona przez niemiecki magazyn OFF ROAD, który przyznał Eclipse Cross pierwsze miejsce w kategorii "Crossover" 2018 roku.

Wyboru dokonali czytelnicy znanego niemieckiego pisma, specjalizującego się w tematyce napędu na cztery koła, którzy wybierali swoje ulubione samochody spośród ponad 170 modeli w 13 różnych kategoriach.

Kolejnym wotum zaufania czytelników OFF-ROAD dla marki i jej technologii 4WD, było zwycięstwo modelu Outlander PHEV w kategorii "Alternatywne układy napędowe".

O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Eclipse Cross numerem 1 w plebiscycie niemieckiego magazynu OFF-ROAD handel, media/marketing/reklama - Zaledwie rok po swoim europejskim debiucie, Mitsubishi Eclipse Cross przyczynił się do stworzenia nowego segmentu pojazdów – SUV coupé. Hashtagi: #handel #media/marketing/reklama

A to już wiesz?  Poczta Polska: ponad połowa e-sklepów w Polsce wysyła miesięcznie kilkaset przesyłek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy