media/marketing/reklama transport

Mitsubishi Motors w Niemczech zwycięzcą Automotive Brand Contest 2018

Mitsubishi Motors w Niemczech zwycięzcą Automotive Brand Contest 2018
Mitsubishi Motors, świętujące cztery lata nieprzerwanych sukcesów w Niemczech, otrzymało właśnie nagrodę “Brand of the Year” przyznawaną przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (German Design

Data publikacji: 08.10.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mitsubishi Motors w Niemczech zwycięzcą Automotive Brand Contest 2018 Kategoria: media/marketing/reklama, transport

Mitsubishi Motors, świętujące cztery lata nieprzerwanych sukcesów w Niemczech, otrzymało właśnie nagrodę “Brand of the Year” przyznawaną przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (German Design Council).

Mitsubishi Motors, świętujące cztery lata nieprzerwanych sukcesów w Niemczech, otrzymało właśnie nagrodę “Brand of the Year” przyznawaną przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (German Design Council).

Dzięki temu wyróżnieniu w jedynym międzynarodowym konkursie, nagradzającym marki motoryzacyjne i obejmującym całe spektrum wzornictwa – od projektu poszczególnych produktów i samej marki, po przykłady działań multimedialnych i eventowych, firma została uhonorowana za imponujący powrót Mitsubishi Motors na największy rynek europejskim w ciągu zaledwie kilku lat.

Niemiecki sukces można podsumować w kilku liczbach (dane MME):

– rok kalendarzowy 2013: 21 910 sprzedaż (-9% do 2012)
– rok kalendarzowy 2017: 45 197 sprzedaż (+16% do 2016)

Saskia Diehl, dyrektor generalna firmy doradczej GMK z Kolonii, cytując członka jury Dr. Jörga, powiedziała: „Koncentracja na kliencie, konsekwentne zarządzanie marką, dzięki któremu udaje się zachować tradycje i wartości korporacyjne, a także angażować partnerów handlowych oraz efektywna komunikacja kluczowych kompetencji marki w zakresie elektromobilności, napędu na cztery koła i umiejętności budowania pojazdów SUV, położyły fundament pod zrównoważony rozwój i pomyślną przyszłość Mitsubishi na trudnym niemieckim rynku”.

Dr Diehl dodała: „Firma pokazała, jak wyróżniający się wizerunek marki i spójna komunikacja mogą wspierać cele biznesowe, zdobywając nagrodę 'Brand of the Year' w gronie najlepszych uczestników Konkursu Marek Samochodowych.”

Dyrektor zarządzający MMDA, dr Kolja Rebstock powiedział: „Jedna z najważniejszych w branży motoryzacyjnej nagród to dla nas wielki zaszczyt. Odzwierciedla zbudowane w ciągu ostatnich kilku lat pozytywne doświadczenia z naszymi partnerami handlowymi i klientami. I oczywiście jest to wielka zachęta do podążania ścieżką odnowy, kreatywności i innowacji.”

A to już wiesz?  Nowe produkty motocyklowe Castrol

O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Mitsubishi Motors w Niemczech zwycięzcą Automotive Brand Contest 2018 media/marketing/reklama, transport - Mitsubishi Motors, świętujące cztery lata nieprzerwanych sukcesów w Niemczech, otrzymało właśnie nagrodę “Brand of the Year” przyznawaną przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (German Design Council). Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy