finanse transport

Emirates zwróciły klientom już 1,4 miliarda dolarów

Emirates zwróciły klientom już 1,4 miliarda dolarów
8 września 2020 r. – Warszawa, Polska

Data publikacji: 08.09.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates zwróciły klientom już 1,4 miliarda dolarów Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse

8 września 2020 r. – Warszawa, Polska –

8 września 2020 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates ujawniły, że do tej pory przekazały klientom już ponad 1,4 miliarda dolarów w ramach zwrotów kosztów podróży, które wynikały z sytuacji epidemicznej COVID-19. Linie lotnicze stale i konsekwentnie rozpatrują wnioski składane przez klientów.

Od marca przetworzono ponad 1,4 miliona próśb dotyczących zwrotu kosztów, co stanowi 90% wszystkich wniosków, jakie otrzymały linie lotnicze. Co więcej, obejmuje to niemal wszystkie przypadki zgłoszone przez klientów z całego świata do końca czerwca.

Od czasu wybuchu pandemii linie Emirates zainwestowały dodatkowe środki, aby zwiększyć swoje możliwości związane z przetwarzaniem zapytań od klientów. Przewoźnik kontynuuje również współpracę z partnerami biznesowymi, aby ułatwić zwroty kosztów osobom, które zarezerwowały loty za pośrednictwem biur podróży czy globalnych systemów rezerwacji (GDS).  

 – Rozumiemy, że z punktu widzenia naszych klientów każda oczekująca prośba o zwrot pieniędzy jest bardzo ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie uregulować wszelkie koszty spowodowane przez pandemię. Większość przypadków jest prostych i szybko je rozpatrzymy. Są jednak wnioski, które wymagają weryfikacji i ich rozwiązanie zajmie naszym zespołom nieco więcej czasu. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za cierpliwość i zrozumienie ­– powiedział Sir Tim Clark, prezes Linii Emirates.

Podczas gdy globalne rynki turystyczne powoli otwierają się ponownie, linie Emirates stopniowo wznawiają obsługę pasażerów na całym świecie, zawsze zapewniając przy tym klientom bezpieczne podróżowanie.

Mając na uwadze bezpieczeństwo podróżnych i społeczności testy COVID-19 PCR są obowiązkowe dla wszystkich pasażerów, również tranzytowych, przylatujących do Dubaju (i ZEA), w tym obywateli ZEA, mieszkańców i turystów, niezależnie od kraju, z którego przybywają.

A to już wiesz?  Wiosno - nadjeżdżam!

Kierunek Dubaj: miasto znane ze swej gościnności to jeden z najpopularniejszych kierunków podróży na całym świecie, oferujący skąpane słońcem plaże, zabytki czy też obiekty rekreacyjne. W 2019 roku Dubaj odwiedziło 16,7 miliona przyjezdnych, miasto gościło ponad 100 globalnych spotkań i wystaw, a także wydarzeń sportowych i rozrywkowych. Dubaj jest jednym z pierwszych miast na świecie, które otrzymało oznaczenie „Safe Travels” od Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). To potwierdzenie wszechstronnych i skutecznych działań podjętych przez władze, które mają na celu zapewnienie gościom zdrowia i bezpieczeństwa. 

Elastyczność i pewność: Polityka rezerwacji Emirates daje klientom elastyczność oraz pewność planowania ich podróży. Klienci, którzy kupią bilety przed 31 lipca 2020 na podróż zaplanowaną na 30 listopada albo przed tą datą, mogą elastycznie wprowadzać zmiany w podróży z powodu ograniczeń połączeń, w związku z sytuacjami wynikającymi z COVID-19 lub przy rezerwacji taryfy Flex lub Flex plus. Więcej informacji znajduje się tutaj.

Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 października 2020 r. (pierwszy lot powinien odbyć się nie później niż 31 października 2020 r.) i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej. Więcej szczegółów: www.emirates.com/COVID19assistance.

Zdrowie i bezpieczeństwo: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne. Więcej informacji na temat środków bezpieczeństwa i usług dostępnych podczas każdego lotu można znaleźć na stronie: www.emirates.com/yoursafety.

A to już wiesz?  Budimex zmodernizuje dworzec autobusowy w Kielcach

Wymagania dla wjeżdżających turystów: więcej informacji skierowanych do międzynarodowych gości udających się do Dubaju można znaleźć pod linkiem  www.emirates.com/flytoDubai.

Rezydenci powracający do Dubaju mogą sprawdzić najnowsze wymagania pod adresem:  www.emirates.com/returntoDubai.

  źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Emirates zwróciły klientom już 1,4 miliarda dolarów transport, ekonomia/biznes/finanse - 8 września 2020 r. – Warszawa, Polska – Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy