sprawy społeczne transport

Komentarz do raportu ING Banku Śląskiego na temat zmian nawyków kierowców

Komentarz do raportu ING Banku Śląskiego na temat zmian nawyków kierowców
Firma ING  Bank Śląski opublikowała 27.02.2012 raport (http://media.ingbank.pl/pr/204826/ankieta-ing-ceny-paliw-zmieniaja-nawyki-kierowcow) na temat zmian nawyków kierowców w związku ze wzrostem cen paliw na polskim rynku. Tarik Hassan, CEE Marketing Manager z firmy Mio Technology produkującej nawigacje GPS wskazuje na dodatkowy koszt związany z utrudnieniami w

Data publikacji: 27.02.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komentarz do raportu ING Banku Śląskiego na temat zmian nawyków kierowców Kategoria: sprawy społeczne, transport

Firma ING  Bank Śląski opublikowała 27.02.2012 raport (http://media.ingbank.pl/pr/204826/ankieta-ing-ceny-paliw-zmieniaja-nawyki-kierowcow) na temat zmian nawyków kierowców w związku ze wzrostem cen paliw na polskim rynku. Tarik Hassan, CEE Marketing Manager z firmy Mio Technology produkującej nawigacje GPS wskazuje na dodatkowy koszt związany z utrudnieniami w ruchu.

Firma ING  Bank Śląski opublikowała 27.02.2012 raport (http://media.ingbank.pl/pr/204826/ankieta-ing-ceny-paliw-zmieniaja-nawyki-kierowcow) na temat zmian nawyków kierowców w związku ze wzrostem cen paliw na polskim rynku. Tarik Hassan, CEE Marketing Manager z firmy Mio Technology produkującej nawigacje GPS wskazuje na dodatkowy koszt związany z utrudnieniami w ruchu.

Tarik Hassan, CEE Marketing Manager z firmy Mio Technology, producenta nawigacji GPS:

 „Na koszty poruszania się wpływają nie tylko rosnące ceny paliwa, ale także czas, jaki spędzamy w korkach. Przed 4 miesiącami udostępniliśmy aplikację w serwisie Facebook, w którym można policzyć, ile wydajemy na paliwo stojąc w korku.

 Z obliczeń naszej aplikacji wynika, że jeżeli w korku spędzamy tylko pół godziny dziennie, to (przy założeniu, że do pracy dojeżdżamy przez 5 dni w tygodniu) na benzynę bezołowiową  spalaną w korku wydamy aż 750 PLN rocznie.

 Z aplikacji wciąż można skorzystać i sprawdzić jakie są indywidualne koszty stania w korkach dla każdego kierowcy. Aplikacja jest dostępna pod adresemhttp://apps.facebook.com/iletraciszwkorkach/, a także na profilu firmy Mio,www.facebook.com/MioPolska".

Mio Technology — informacje

Mio Technologyprojektuje i sprzedaje urządzenia, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej.Mio Technologyzatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w niemal 50 krajach. Firma dysponuje szeroką gamą mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony oraz urządzenia GPS PDA. Wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. ObecnieMio Technologyjest liderem sprzedaży urządzeń GPS w Polsce **.

A to już wiesz?  Raport Cushman & Wakefield: Rynek powierzchni przemysłowych i logistycznych w III kwartale 2018 r.

Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl

**Wg danych z raportu GfK za 2010 źródło: Biuro Prasowe MiTAC Europe Załączniki: Komentarz do raportu ING Banku Śląskiego na temat zmian nawyków kierowców sprawy społeczne, transport - Firma ING  Bank Śląski opublikowała 27.02.2012 raport (http://media.ingbank.pl/pr/204826/ankieta-ing-ceny-paliw-zmieniaja-nawyki-kierowcow) na temat zmian nawyków kierowców w związku ze wzrostem cen paliw na polskim rynku. Tarik Hassan, CEE Marketing Manager z firmy Mio Technology produkującej nawigacje GPS wskazuje na dodatkowy koszt związany z utrudnieniami w ruchu. Hashtagi: #sprawy społeczne #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy