handel transport

Mitsubishi Motors najszybciej rozwijającą się marką w Niemczech

Mitsubishi Motors najszybciej rozwijającą się marką w Niemczech
Miesiąc po przyznaniu przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (German Design Council) nagrody “Brand of the Year”, Mitsubishi Motors w Niemczech (MMDA) wciąż znajdowało się na pierwszych stronach gazet, za sprawą rewelacyjnych wyników sprzedaży w

Data publikacji: 19.11.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mitsubishi Motors najszybciej rozwijającą się marką w Niemczech Kategoria: handel, transport

Miesiąc po przyznaniu przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (German Design Council) nagrody “Brand of the Year”, Mitsubishi Motors w Niemczech (MMDA) wciąż znajdowało się na pierwszych stronach gazet, za sprawą rewelacyjnych wyników sprzedaży w październiku.

Miesiąc po przyznaniu przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (German Design Council) nagrody “Brand of the Year”, Mitsubishi Motors w Niemczech (MMDA) wciąż znajdowało się na pierwszych stronach gazet, za sprawą rewelacyjnych wyników sprzedaży w październiku.

Podczas, gdy całkowity rynek niemiecki, największy w Europie, spadł o 7,4%, Mitsubishi Motors stało się najszybciej rosnącą marką ze wzrostem +63,3% (źródło: KBA).

Dane wzrostu Top Five w porządku malejącym:

– Mitsubishi Motors: sprzedaż 4 883 + 63,3%
– BMW sprzedaż 23 521 + 25,6%
– smart: sprzedaż 4 539 + 23,8%
– Lexus: sprzedaż 176 + 21,4%
– Volvo sprzedaż 4 270 + 20,5%

Komentując ten wynik, Kolja Rebstock, dyrektor zarządzający MMDA powiedział: „Wzrost o 63,3% w październiku to świetny wynik naszej marki, uzyskany wspólnie, przez kolegów z Mitsubishi Motors w Niemczech, naszych dealerów i naszych niemieckich partnerów biznesowych, działających wspólnie z globalną strukturą Mitsubishi Motors.”

1 / 3

Bernard Loire, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors Europe, dodał: „Ten wynik pokazuje, że nasze produkty spełniają oczekiwania klientów na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków i jestem pewien, że – z ekscytującymi nowymi modelami, takimi , ak niedawno wprowadzony Outlander PHEV 2019 – będziemy kontynuować naszą udaną ekspansję w Niemczech i całej Europie.”

Ogólnie, w październiku 2018 r. w regionie państw MME34 sprzedaż osiągnęła 15 418 egz.* (+ 35%) a pięć czołowych rynków to Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy i Izrael. Polska uplasowała się na 7. miejscu w europejskim rankingu sprzedaży, z wynikiem 597 sprzedanych aut, co dało awans o 2 pozycje w stosunku do poprzedniego miesiąca. Od stycznia do października zarejestrowano w Polsce o 42% więcej nowych samochodów Mitsubishi, niż w tym samym okresie 2017 roku. **

A to już wiesz?  Masz problem z odśnieżaniem auta ciężarowego? Oto rozwiązanie!

* Dane MME (z wyłączeniem Rosji i Ukrainy – w tym L200) 14 listopada 2018 r.
*** Dane CEPIK, październik 2018 r.

O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Mitsubishi Motors najszybciej rozwijającą się marką w Niemczech handel, transport - Miesiąc po przyznaniu przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (German Design Council) nagrody “Brand of the Year”, Mitsubishi Motors w Niemczech (MMDA) wciąż znajdowało się na pierwszych stronach gazet, za sprawą rewelacyjnych wyników sprzedaży w październiku. Hashtagi: #handel #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy