media/marketing/reklama transport

DPD Polska z prestiżowym certyfikatem AEO

DPD Polska z prestiżowym certyfikatem AEO
DPD Polska otrzymała europejski certyfikat upoważnionego przedsiębiorcy - AEO (Authorized Economic Operator), umożliwiający  znaczące skrócenie procedur pomiędzy podmiotami biznesowymi a administracją celną. Firma w ramach certyfikacji spełniła szereg rygorystycznych wymagań w takich obszarach jak system zarządzania jakością oraz bezpieczeństwo. Dokument jest unikalnym na skalę europejską świadectwem odpowiedzialności biznesowej przedsiębiorstwa, a uzyskanie go stanowi szansę na dalszy dynamiczny

Data publikacji: 19.03.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska z prestiżowym certyfikatem AEO Kategoria: media/marketing/reklama, transport

DPD Polska otrzymała europejski certyfikat upoważnionego przedsiębiorcy – AEO (Authorized Economic Operator), umożliwiający  znaczące skrócenie procedur pomiędzy podmiotami biznesowymi a administracją celną. Firma w ramach certyfikacji spełniła szereg rygorystycznych wymagań w takich obszarach jak system zarządzania jakością oraz bezpieczeństwo. Dokument jest unikalnym na skalę europejską świadectwem odpowiedzialności biznesowej przedsiębiorstwa, a uzyskanie go stanowi szansę na dalszy dynamiczny rozwój.

DPD Polska otrzymała europejski certyfikat upoważnionego przedsiębiorcy – AEO (Authorized Economic Operator), umożliwiający  znaczące skrócenie procedur pomiędzy podmiotami biznesowymi a administracją celną. Firma w ramach certyfikacji spełniła szereg rygorystycznych wymagań w takich obszarach jak system zarządzania jakością oraz bezpieczeństwo. Dokument jest unikalnym na skalę europejską świadectwem odpowiedzialności biznesowej przedsiębiorstwa, a uzyskanie go stanowi szansę na dalszy dynamiczny rozwój.

AEO to jeden z najbardziej prestiżowych certyfikatów przyznawanych przedsiębiorstwom na terenie Unii Europejskiej. Jego głównym celem jest podwyższenie bezpieczeństwa handlu międzynarodowego oraz usprawnienie procedur. Dokument jest swoistym upoważnieniem udzielonym przez organy celne do uproszczonego i samodzielnego realizowania czynności przewidzianych przez przepisy prawa. Warto podkreślić, że liczba złożonych wniosków oraz postępowań audytowych jest bardzo wysoka, jednakże tylko wyselekcjonowane podmioty ostatecznie go otrzymują.

DPD Polska spełniła szereg surowych wymagań formalnych dotyczących m.in. przestrzegania przepisów prawa, systemów zarządzania ewidencjami handlowymi i logistycznymi, a także kontroli wewnętrznej i wypłacalności finansowej. Tym samym firma ugruntowała swoją pozycję jako wiarygodny i zaufany partner służb administracji państwowej.

Uzyskanie certyfikatu AEO jest przepustką do dalszego rozwoju oferowanych przez nas usług na poziomie europejskim – mówi Krzysztof Porębski, Dyrektor ds. Jakości i Bezpieczeństwa DPD Polska. Jest także otworzeniem drogi do doskonalenia procesów operacyjnych i dopasowania ich do oczekiwań naszych Klientów. Pozwoli to na efektywną realizację usług z gwarancją korzystania ze wszystkich dostępnych ułatwień w obrocie towarowym – dodaje.

A to już wiesz?  Nowe modele Volvo: XC60, S60, V60

Pierwsze świadectwa AEO zostały przyznane w Polsce z końcem 2008 roku. Do chwili obecnej wydano w Polsce 385 świadectw przy ponad 5 tysiącach w UE, najwięcej w Niemczech ok. 2 tysięcy.

O DPD Polska

DPD POLSKA [www.dpd.com.pl] znajduje się w czołówce firm branży kurierskiej z ustabilizowaną pozycją na rynku polskim. Od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i  logistyki . DPD POLSKA działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska. DPD Polska Sp. z o.o. to  jedna z największych firm kurierskich w Polsce. Posiada ponad 50 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudnia i współpracuje z ponad 5000 osób, którym zapewnia stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości doskonalenia kompetencji.

O DPD

Wysyłając około 2 milionów międzynarodowych paczek dziennie w obrębie sieci międzynarodowej, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. Franszyzodawca DPD, z siedzibą w Aschaffenburgu, oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych, dzięki rozbudowanej sieci oddziałów prowadzonych przez franszyzobiorców na całym świecie. Portfolio produktów obejmuje szeroki zakres od przesyłek standardowych, przesyłek o gwarantowanym czasie dostarczenia oraz ekspresowych poprzez usługi dodatkowe takie jak C.O.D aż po rozwiązania dla klientów indywidualnych. DPD posiada ponad 800 oddziałów w 40 krajach, 24 000 zatrudnionych osób i 18 000 pojazdów działających na rzecz 300 000 klientów biznesowych. Francuski GeoPost Group, będący własnością La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD.

O GeoPost

GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych w Europie, czego dowodem jest pierwszorzędna sieć dróg firmy DPD, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. GeoPost obsługuje ponad 230 krajów działając na rzecz ponad 300 000 klientów na świecie. Dziś grupa GeoPost zajmuje 1. miejsce we Francji i 2. miejsce w rankingu europejskim na rynku expressowych przesyłek kurierskich, osiągając w 2009 roku obrót roczny w wysokości 3,093 miliarda Euro. źródło: Biuro Prasowe Biuro Prasowe DPD Polska Załączniki: DPD Polska z prestiżowym certyfikatem AEO media/marketing/reklama, transport - DPD Polska otrzymała europejski certyfikat upoważnionego przedsiębiorcy - AEO (Authorized Economic Operator), umożliwiający  znaczące skrócenie procedur pomiędzy podmiotami biznesowymi a administracją celną. Firma w ramach certyfikacji spełniła szereg rygorystycznych wymagań w takich obszarach jak system zarządzania jakością oraz bezpieczeństwo. Dokument jest unikalnym na skalę europejską świadectwem odpowiedzialności biznesowej przedsiębiorstwa, a uzyskanie go stanowi szansę na dalszy dynamiczny rozwój. Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport

A to już wiesz?  Szczyt paczkowy: głównie prezenty z sieci i dokumenty między firmami

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy