media/marketing/reklama sprawy społeczne

Konkurs crowdsourcingowy „Prędkość w mieście to obciach” rozstrzygnięty

Znamy już wyniki crowdsourcingowego konkursu „Prędkość w mieście to obciach”, promującego bezpieczną jazdę samochodem w terenach zabudowanych. Nagrody przyznane przez organizatora akcji – firmę ubezpieczeniową Liberty Direct – trafiły do twórców spotów: „Prędkość to obciach”, „Kieruj się dobrą karmą” oraz „Prędkość jest nam obojętna”, które zajęły w konkursie kolejno I, II i III miejsce. Zwycięskie filmy będą teraz promowane w internecie, m.in. w serwisie YouTube oraz w mediach

Data publikacji: 02.10.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs crowdsourcingowy „Prędkość w mieście to obciach” rozstrzygnięty Kategoria: sprawy społeczne, media/marketing/reklama

Znamy już wyniki crowdsourcingowego konkursu „Prędkość w mieście to obciach”, promującego bezpieczną jazdę samochodem w terenach zabudowanych. Nagrody przyznane przez organizatora akcji – firmę ubezpieczeniową Liberty Direct – trafiły do twórców spotów: „Prędkość to obciach”, „Kieruj się dobrą karmą” oraz „Prędkość jest nam obojętna”, które zajęły w konkursie kolejno I, II i III miejsce. Zwycięskie filmy będą teraz promowane w internecie, m.in. w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Znamy już wyniki crowdsourcingowego konkursu „Prędkość w mieście to obciach”, promującego bezpieczną jazdę samochodem w terenach zabudowanych. Nagrody przyznane przez organizatora akcji – firmę ubezpieczeniową Liberty Direct – trafiły do twórców spotów: „Prędkość to obciach”, „Kieruj się dobrą karmą” oraz „Prędkość jest nam obojętna”, które zajęły w konkursie kolejno I, II i III miejsce. Zwycięskie filmy będą teraz promowane w internecie, m.in. w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.

„Podeszliśmy do tematu bezpiecznej prędkości w mieście w nowatorski sposób, który dociera do młodych ludzi wychowanych na wiralowych filmach internetowych. Zamiast typowej kampanii reklamowej sięgnęliśmy po konkurs „crowdsourcingowy”. Odeszliśmy również od typowego dramatyzmu, traktując poważny temat bezpieczeństwa na drodze w sposób nieco lżejszy – za to być może bardziej przemawiający do młodej widowni. Celem było zrealizowanie filmu, który przedstawiłby szybką jazdę po mieście jako coś nieakceptowalnego – po prostu „obciachowego”. Zwycięskie filmy doskonale oddają ten przekaz” – mówi Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.

Filmy, które zwyciężyły w konkursie można obejrzeć na:

1 miejsce “Prędkość to obciach”

2 miejsce “Kieruj się dobra karmą”

3 miejsce ‘Prędkość jest nam obojętna”

http://www.youtube.com/watch?v=XIMm_PbZu5w

W ramach akcji „Prędkość w mieście to obciach” na platformie crowdsourcingowej millionyou.com został zorganizowany konkurs na film promujący bezpieczną jazdę samochodem w mieście. Prace konkursowe można było zgłaszać przez 3 miesiące. O pulę nagród w wysokości 30 000 zł walczyło łącznie blisko 90 filmów.

A to już wiesz?  Nic nie szkodzi, jeśli masz AC w PZU!

Akcji „Prędkość w mieście to obciach” zorganizowanej przez Liberty Direct patronują: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego, apatronat medialny objęły: moto.pl, regiomoto.pl, autotrader.pl, Metro.

__________________________________________________________________________________________

Liberty Direct to firma ubezpieczeniowa należąca do międzynarodowej Grupy Liberty Mutual Insurance, oferująca usługi dla Klientów indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw. Jej oferta obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń majątkowych – komunikacyjnych oraz mieszkaniowych. Sieć dystrybucji produktów firmy obejmuje ponad 400 multiagencji, kanały bezpośrednie – internet i telefon oraz bancassurance. Strategia Liberty Direct zakłada osiągnięcie pozycji lidera w zakresie jakości obsługi Klienta. Dzięki dynamicznemu rozwojowi w 2012 roku firma wypracowała 268,7 mln PLN składki brutto osiągając jeden z najwyższych wzrostów na rynku. Liberty Direct jest obecna w Polsce od 5 lat.

www.libertydirect.pl

Liberty Mutual Insurance jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 29 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 81 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual Insurance oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej  Liberty Mutual Insurance są ubezpieczenia komunikacyjne dla Klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie Klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual Insurance obecna jest w Portugalii, Irlandii, Turcji, Hiszpanii, Polsce, a także w Rosji.

www.libertmutual.com źródło: Biuro Prasowe Liberty Direct Załączniki: Konkurs crowdsourcingowy „Prędkość w mieście to obciach” rozstrzygnięty sprawy społeczne, media/marketing/reklama - Znamy już wyniki crowdsourcingowego konkursu „Prędkość w mieście to obciach”, promującego bezpieczną jazdę samochodem w terenach zabudowanych. Nagrody przyznane przez organizatora akcji – firmę ubezpieczeniową Liberty Direct – trafiły do twórców spotów: „Prędkość to obciach”, „Kieruj się dobrą karmą” oraz „Prędkość jest nam obojętna”, które zajęły w konkursie kolejno I, II i III miejsce. Zwycięskie filmy będą teraz promowane w internecie, m.in. w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych. Hashtagi: #sprawy społeczne #media/marketing/reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy