handel sprawy społeczne

Carrefour i Szopi.pl łączą siły w darmowej dostawie produktów spożywczych osobom powyżej 60 roku życia

Carrefour i Szopi.pl łączą siły w darmowej dostawie produktów spożywczych osobom powyżej 60 roku życia
Od 11 marca Szopi.pl za darmo dostarcza produkty spożywcze osobom, które skończyły 60 lat. Według planów akcja ma trwać dwa tygodnie. Ze względu na znaczny wzrost liczby klientów Szopi.pl zwiększyło liczbę szoperów realizujących zamówienia. W akcję włącza się również

Data publikacji: 18.03.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carrefour i Szopi.pl łączą siły w darmowej dostawie produktów spożywczych osobom powyżej 60 roku życia Kategoria: handel, sprawy społeczne

Od 11 marca Szopi.pl za darmo dostarcza produkty spożywcze osobom, które skończyły 60 lat. Według planów akcja ma trwać dwa tygodnie. Ze względu na znaczny wzrost liczby klientów Szopi.pl zwiększyło liczbę szoperów realizujących zamówienia. W akcję włącza się również Carrefour.

Od 11 marca Szopi.pl za darmo dostarcza produkty spożywcze osobom, które skończyły 60 lat. Według planów akcja ma trwać dwa tygodnie. Ze względu na znaczny wzrost liczby klientów Szopi.pl zwiększyło liczbę szoperów realizujących zamówienia. W akcję włącza się również Carrefour.

„Seniorzy to grupa, o którą powinniśmy dbać szczególnie. Carrefour, jako firma odpowiedzialna społecznie, wspiera i włącza się w akcję Szopi polegającą na zapewnieniu darmowej dostawy produktów spożywczych osobom powyżej 60 roku życia” – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce oraz usług finansowych Carrefour Polska.  Dzięki inicjatywie seniorzy będą mogli dokonać zakupów z oferty Carrefour z dostawą pod wskazany adres, bez wychodzenia z domu i co ważne bez dodatkowych kosztów transportu.”

Od początku tygodnia firma Szopi.pl, zajmująca się dostawami produktów spożywczych zamówionych on-line, zanotowała podwojenie zainteresowania produktami spożywczymi i higienicznymi. Od 11 marca zamówienia osób, które skończyły 60 lat są dostarczane za darmo.

„Widzimy bardzo duży wzrost liczby zamówień. W każdym z miast, które obsługujemy: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu liczba zleceń wzrosła kilkukrotnie w stosunku do poprzednich dni. Zdajemy sobie sprawę, że zapotrzebowanie jest ogromne, zwłaszcza ze strony osób starszych czy obawiających się o swoje zdrowie, więc każdą chwilę poświęcamy na wzmocnienie ekipy szoperów i zwiększenie naszej przepustowości” – powiedziała Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Zarządzający Szopi.pl

Szopi.pl zwiększa liczbę szoperów, którzy osobiście realizują i dostarczają zamówione produkty. Z tego powodu terminy realizacji dostawy uległy skróceniu.  Szoperzy realizujący zakupy dla klientów Supemercato24 i Szopi otrzymali instrukcję dotyczącą zasad higieny i transportu produktów spożywczych. Informacje te pokrywają się z aktualnymi zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, który rekomenduje częstsze mycie rąk oraz ich dezynfekowanie odpowiednimi środkami, zachowanie co najmniej 1 metra odległości od osób, które kaszlą i kichają oraz kaszel lub kichanie w chusteczkę jednorazową.

A to już wiesz?  Poczta Polska włącza się do akcji pomocy Nepalczykom

Model zakupów Szopi polega na wybraniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony www.szopi.pl produktów z określonego sklepu stacjonarnego. Klienci 60+ płacą obecnie wyłącznie za produkty, a nie za ich dostawę. Dedykowany, przeszkolony szoper realizuje osobiście zamówienie wybierając najświeższe produkty – np. warzywa i owoce. Później dostarcza zakupy pod wskazany adres, do samych drzwi. Klienci mogą zamawiać produkty między innymi z sieci handlowych: Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl. Płatności i rozliczenia są dokonywane wyłącznie bezgotówkowo.

 

  źródło: Biuro Prasowe Carrefour Polska Załączniki: Carrefour i Szopi.pl łączą siły w darmowej dostawie produktów spożywczych osobom powyżej 60 roku życia handel, sprawy społeczne - Od 11 marca Szopi.pl za darmo dostarcza produkty spożywcze osobom, które skończyły 60 lat. Według planów akcja ma trwać dwa tygodnie. Ze względu na znaczny wzrost liczby klientów Szopi.pl zwiększyło liczbę szoperów realizujących zamówienia. W akcję włącza się również Carrefour. Hashtagi: #handel #sprawy społeczne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy