nauka/edukacja/szkolenia transport

Proama partnerem cyklu „Jeździć po ludzku”

Proama partnerem cyklu „Jeździć po ludzku”
Proama została partnerem cyklu edukacyjnego, zatytułowanego „Jeździć po ludzku”, publikowanego na łamach Super Expressu. W ramach cyklu Proama przygotowuje krótkie poradniki dla kierowców, dotyczące ubezpieczeń

Data publikacji: 15.06.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Proama partnerem cyklu „Jeździć po ludzku” Kategoria: transport, nauka/edukacja/szkolenia

Proama została partnerem cyklu edukacyjnego, zatytułowanego „Jeździć po ludzku”, publikowanego na łamach Super Expressu. W ramach cyklu Proama przygotowuje krótkie poradniki dla kierowców, dotyczące ubezpieczeń samochodów.

Proama została partnerem cyklu edukacyjnego, zatytułowanego „Jeździć po ludzku”, publikowanego na łamach Super Expressu. W ramach cyklu Proama przygotowuje krótkie poradniki dla kierowców, dotyczące ubezpieczeń samochodów.

Akcja edukacyjna „Jeździć po ludzku” ukazuje się na łamach Super Expressu w czwartki. Jej celem jest promowanie pozytywnych zachowań na drodze, sprzyjających sprawnej i przyjaznej innym użytkownikom dróg jeździe, bezpieczeństwu użytkowników ruchu drogowego oraz wspieranie idei przyjaznego sposobu jazdy jako metody na zmniejszenie korków, usprawnienie jazdy, oszczędność paliwa i ograniczenia stresu za kierownicą.

W zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, eksperci Proama, wyjaśniają na łamach Super Expressu m. in. czym jest ubezpieczenie OC, jak wybrać dobre AC, kiedy potrzebna jest Zielona Karta, czy warto kupić assistance i jak wygląda proces likwidacji szkody komunikacyjnej.

– Patronowanie tej akcji jest spójne z naszym wizerunkiem i naszą polityką biznesową. Proama bezpiecznym, a tym samym kulturalnym kierowcom, daje większe – nawet 70% – zniżki bonus-malus na OC i AC – mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu, Proama.

Pojnadto tematyka cyklu, publikowanego na łamach Super Expressu,  jest zbliżona do akcji realizowanej przez ubezpieczyciela w mediach społecznościowych, pt. „Wrzucam na luz” , której celem jest promowanie uprzejmego zachowania na drodze oraz wskazywanie i jednoczesne piętnowanie najczęściej spotykanych agresywnych przypadków. Na specjalnie założonej na Facebooku stronie: www.facebook.com/wrzucamnaluz Proama zwraca m. in. uwagę na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest często zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.

A to już wiesz?  Emirates rośnie w siłę i rekrutuje nowych członków załogi pokładowej w Warszawie i Wrocławiu

Cykl edukacyjny na łamach Super Expressu potrwa do połowy lipca. Proama jest jednym z trzech jego partnerów, obok Orlenu i viaTOLL. źródło: Biuro Prasowe Proama Załączniki: Proama partnerem cyklu „Jeździć po ludzku” transport, nauka/edukacja/szkolenia - Proama została partnerem cyklu edukacyjnego, zatytułowanego „Jeździć po ludzku”, publikowanego na łamach Super Expressu. W ramach cyklu Proama przygotowuje krótkie poradniki dla kierowców, dotyczące ubezpieczeń samochodów. Hashtagi: #transport #nauka/edukacja/szkolenia

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy