Wiadomości branżowe

Poczta Polska z nagrodą Światowego Związku Pocztowego

Światowy Związek Pocztowy* przyznał Poczcie Polskiej prestiżowy tytuł najlepszego Biura Obsługi Klienta EMS** („EMS call centre of the year” ) za 2014 rok w kategorii „małe biuro”. Za osiągane wyniki Światowy Związek Pocztowy zapewnia polskiemu operatorowi preferencyjne warunki rozliczeń z zagranicznymi pocztami.Wybór polskiego operatora pocztowego spośród firm reprezentujących 183 państwa zrzeszone w Kooperacji EMS Światowego Związku Pocztowego jest zasługą pracowników Pionu Usług Biznesowych Poczty Polskiej obsługujących procesy posprzedażowe w obrocie zagranicznym.– Nagrodzenie naszej firmy na arenie międzynarodowej to potwierdzenie wysokich standardów obsługi klienta – mówi Robert Dołęga, dyrektor zarządzający Pionem Usług Biznesowych, dyrektor Centrum Obsługi Finansowej w Poczcie Polskiej. Nagroda została przyznana za wysoki wskaźnik terminowości i jakości obsługi  zgłoszeń klientów korzystających z zagranicznych usług kurierskich Poczty. Polski zespół w 2014 roku osiągnął najwyższy poziom obsługi klienta wykraczając tym samym ponad międzynarodowy standard.– To nie jedyne

Światowy Związek Pocztowy* przyznał Poczcie Polskiej prestiżowy tytuł najlepszego Biura Obsługi Klienta EMS** („EMS call centre of the year” ) za 2014 rok w kategorii „małe biuro”. Za osiągane wyniki Światowy Związek Pocztowy zapewnia polskiemu operatorowi preferencyjne warunki rozliczeń z zagranicznymi pocztami.

Wybór polskiego operatora pocztowego spośród firm reprezentujących 183 państwa zrzeszone w Kooperacji EMS Światowego Związku Pocztowego jest zasługą pracowników Pionu Usług Biznesowych Poczty Polskiej obsługujących procesy posprzedażowe w obrocie zagranicznym.

Nagrodzenie naszej firmy na arenie międzynarodowej to potwierdzenie wysokich standardów obsługi klienta – mówi Robert Dołęga, dyrektor zarządzający Pionem Usług Biznesowych, dyrektor Centrum Obsługi Finansowej w Poczcie Polskiej. Nagroda została przyznana za wysoki wskaźnik terminowości i jakości obsługi  zgłoszeń klientów korzystających z zagranicznych usług kurierskich Poczty. Polski zespół w 2014 roku osiągnął najwyższy poziom obsługi klienta wykraczając tym samym ponad międzynarodowy standard.

To nie jedyne osiągnięcie Poczty wyróżnione przez Światowy Związek Pocztowy. Na przestrzeni ostatnich trzech lat osiągamy wyższe niż zakładane wskaźniki jakościowe obsługi posprzedażowej klienta w ruchu międzynarodowym. W latach 2012 i 2013 nasze wskaźniki dla paczek pocztowych i zagranicznych przesyłek kurierskich EMS przekroczyły zakładane cele jakościowe – dodaje Robert Dołęga.

*Światowy Związek Pocztowy (UPU) to jedna z wyspecjalizowanych agend Narodów Zjednoczonych promująca współpracę międzynarodową w zakresie usług pocztowych, dba o ich rozwój, ustala standardy przesyłek pocztowych oraz świadczy pomoc techniczną dla państw członkowskich. Obecnie członkami UPU są 192 państwa – Polska jest członkiem od 1 maja 1919 roku.

**EMS to zagraniczne usługi kurierskie Poczty Polskiej. Procesy posprzedażowe w ich zakresie we współpracy z innymi państwami członkowskimi Światowego Związku Pocztowego obsługuje Pion Usług Biznesowych Poczty Polskiej SA.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Poczta Polska. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Nowe wideorejestratory MiVue

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy