handel transport

Poczta Polska: rekordowy szczyt przedświąteczny zaczął się już w listopadzie

Poczta Polska: rekordowy szczyt przedświąteczny zaczął się już w listopadzie
Dodatkowi pracownicy, doręczenia przesyłek w soboty przez kurierów oraz zwiększona liczba punktów odbioru, a także powierzchnia magazynów – to tylko część rozwiązań przyjętych przez Pocztę Polską, które mają usprawnić obsługę przesyłek  w okresie przed Świętami Bożego Narodzenia. Wyniki nadań przesyłek z pierwszej połowy listopada świadczą, że w tym roku Polacy zamówią przez internet rekordową liczbę

Data publikacji: 25.11.2019 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczta Polska: rekordowy szczyt przedświąteczny zaczął się już w listopadzie Kategoria: handel, transport

Dodatkowi pracownicy, doręczenia przesyłek w soboty przez kurierów oraz zwiększona liczba punktów odbioru, a także powierzchnia magazynów – to tylko część rozwiązań przyjętych przez Pocztę Polską, które mają usprawnić obsługę przesyłek  w okresie przed Świętami Bożego Narodzenia. Wyniki nadań przesyłek z pierwszej połowy listopada świadczą, że w tym roku Polacy zamówią przez internet rekordową liczbę przesyłek.

Dodatkowi pracownicy, doręczenia przesyłek w soboty przez kurierów oraz zwiększona liczba punktów odbioru, a także powierzchnia magazynów – to tylko część rozwiązań przyjętych przez Pocztę Polską, które mają usprawnić obsługę przesyłek  w okresie przed Świętami Bożego Narodzenia. Wyniki nadań przesyłek z pierwszej połowy listopada świadczą, że w tym roku Polacy zamówią przez internet rekordową liczbę przesyłek.

W porównaniu do danych z pierwszej połowy listopada 2018 roku liczba paczek obsługiwanych przez pocztowców wzrosła o 23%. Najwięcej zostało nadanych 12 listopada – ponad 600 tys., czyli tyle paczek, ile rok temu w rekordowy poniedziałek przypadający na  17 grudnia.

Z najnowszych danych wynika, że obecnie prawie 30% przesyłek jest odbieranych w punktach sieci Poczty Polskiej, a popularność tej formy dostawy stale rośnie. Po 10 miesiącach br. dynamika wolumenu przesyłek nadal utrzymuje się na poziomie ponad 220%  w stosunku do roku ubiegłego.

– Odbiór w Punkcie to usługa, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy cenią  czas i wygodę. To oni decydują, kiedy i gdzie odbiorą swoje e-zakupy. Mogą to zrobić w pocztowej placówce, w sklepach Żabka, na stacjach PKN Orlen, w kioskach Ruchu, a także w automatach pocztowych w placówkach i marketach Biedronka. Obecnie sieć click&collect to ponad 12 tys. punktów zlokalizowanych w całej Polsce. To największa tego typu sieć w kraju – mówi Artur Więckowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

A to już wiesz?  Tysiące Euro kary za błędy w wyliczaniu płacy minimalnej

1 / 2

Warto podkreślić, że również klienci indywidulani, nadając paczkę, mogą korzystać z opcji dostawy do dowolnego punktu na terenie kraju, także do automatów paczkowych w pocztowych placówkach oraz w marketach Biedronka. Szczegółowa lista punktów odbioru znajduje się na stronie odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl.

– Poczta Polska przez cały rok przygotowuje się do szczytu przedświątecznego. W wyniku przeprowadzonej sezonowej rekrutacji zatrudniliśmy już ponad 1300 osób, które pracują zarówno w sortowniach, jak i przy obsłudze klientów. By usprawnić rosnący wolumen w tym roku, zwiększamy powierzchnię magazynów o ponad 23 tys. m2, mamy nową halę w Białymstoku, Grodzisku Mazowieckim oraz Niepołomicach – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

W niektórych regionach już w listopadzie listonosze i kurierzy Poczty Polskiej zaczęli roznosić paczki także w soboty. Tak jest m.in. w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu. Paczki będą także doręczane w przeddzień Wigilii, która w tym roku przypada we wtorek. źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Poczta Polska: rekordowy szczyt przedświąteczny zaczął się już w listopadzie handel, transport - Dodatkowi pracownicy, doręczenia przesyłek w soboty przez kurierów oraz zwiększona liczba punktów odbioru, a także powierzchnia magazynów – to tylko część rozwiązań przyjętych przez Pocztę Polską, które mają usprawnić obsługę przesyłek  w okresie przed Świętami Bożego Narodzenia. Wyniki nadań przesyłek z pierwszej połowy listopada świadczą, że w tym roku Polacy zamówią przez internet rekordową liczbę przesyłek. Hashtagi: #handel #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy