transport usługi

Nowa strategia marki Mitsubishi

Nowa strategia marki Mitsubishi
Data publikacji: 25.10.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa strategia marki Mitsubishi Kategoria: nowe produkty/usługi, transport MITSUBISHI MOTORS zaprezentowało nową strategię marki i hasło przewodnie “Drive

Data publikacji: 25.10.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa strategia marki Mitsubishi Kategoria: nowe produkty/usługi, transport

MITSUBISHI MOTORS zaprezentowało nową strategię marki
i hasło przewodnie
“Drive your Ambition”  
Odświeżenie marki – z myślą o kolejnych 100 latach

W czasie tegorocznej wystawy Tokyo Motor Show Mitsubishi Motors Corporation zaprezentuje swój ambitny plan rozwoju, oparty na dwóch głównych filarach:

– Ogłoszenie nowej strategii marki i nowe hasło przewodnie.

– Światowa premiera MITSUBISHI e-Evolution Concept – uosobienie nowej strategii

1917 –2017

Mitsubishi Motors obchodzi w tym roku 100 rocznicę powstania Modelu-A, pierwszego samochodu Mitsubishi i pierwszego japońskiego samochodu zaprojektowanego z myślą o produkcji seryjnej. Model-A utorował drogę ambicjom Mitsubishi zmierzającym w kierunku odkrywania nowych terytoriów motoryzacyjnych i przekraczania granic myśli inżynierskiej przez kolejne 100 lat…

… Od pionierskiego modelu PX33 z napędem na cztery koła w 1936 r., aż do rozpoczęcia w 1966 r. programu badań i rozwoju w dziedzinie napędów elektrycznych,

… Z licznych innowacji inżynierskich (silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim, wałki wyrównoważające w silniku, Super-All Wheel Control, …) do niekończącej się demonstracji zdolności i niezawodności w najtrudniejszych rajdach na świecie dzięki Mitsubishi Pajero i Mitsubishi Lancer Evolution;

… Od zbadania niezagospodarowanych terytoriów (Outlander PHEV w 2012 r.) aż do wprowadzenia nowej jakości w motoryzacji na wschodzących rynkach (XPANDER w 2017)

… Od 1917 do 2017 w kierunku przyszłości….

1 / 5
 
Nowa Strategia Marki

Firma MMC podjęła się kompleksowego odnowienia marki – pierwszego tak wszechstronnego przedsięwzięcia od prawie dwóch dekad. Jest to gruntowny proces, wykorzystujący zarówno bogate, unikalne dziedzictwo Mitsubishi, jak ambitne plany na przyszłość, w celu określenia strategii, która z jednej strony ma być esencją wewnętrznego ducha marki, a z drugiej zaspokaja aspiracje udziałowców – swoich "sterników" – tak wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz.

Zaangażowanie firmy MMC w innowacje wraz z postępującą wizją zrównoważonej przyszłości – będące elementem odnowionej strategii marki – jest wspierane przez imponujący portfel technologii MMC, która zawsze realizowała pasję koncernu do wszelkich form mobilności – zarówno na drogach, jak i w terenie. Równocześnie zawiera perspektywy na przyszłość, wynikające z wyjątkowego stuletniego rodowodu, czyli od momentu wprowadzenia na rynek pierwszego pojazdu pod marką Mitsubishi.

A to już wiesz?  Modernizacja dworca PKP S.A. w Białymstoku zbliża się do końca

Oto najważniejsze elementy strategii marki "Ambition to Explore”, łączące w sobie wyzwanie
i  postępowe myślenie oparte na czterech podstawowych składnikach:

Genealogia Mitsubishi – od 100 lat jest wizjonerską częścią DNA Mitsubishi, inspiracją dla pracowników, klientów i innych zainteresowanych stron, wewnątrz i na zewnątrz świata MMC.

Postawa Mitsubishi wobec technologii i wzornictwa – cechująca się inspirującym designem  i  technologią, z wizją na przyszłość w zakresie rozwoju i trwałości produktów.

Mitsubishi podejmuje globalną działalność – ambicje i badania są kluczowe dla rozwoju biznesu w szybko rozwijającej się globalnej gospodarce, coraz bardziej ukierunkowanej na długoterminowy i trwały wzrost.

Relacje Mitsubishi z klientami – którzy chcą się rozwijać i podążać naprzód z uznaną marką w dziedzinie mobilności, która pomoże im realizować osobiste ambicje związane z przyszłością ich rodziny i całej planety.

Marka przygody i postępu – przykład produktu

Głęboko zakorzeniona w wewnętrznej istocie Mitsubishi, strategia marki "Ambition to Explore" najlepiej wyraża się w pojazdach, które inżynierowie i projektanci rozwijali przez lata, często podejmując wyzwanie wobec istniejących reguł…

Outlander PHEV

… Kiedy Mitsubishi Motors, podczas wystawy Paris Motor Show w 2012, pokazało światu swój pionierski model Outlander PHEV, kilku obserwatorów zadało pytanie o sens połączenia elektrycznego silnika hybrydowego ze stałym napędem 4WD w samochodach segmentu SUV.

Odpowiedź na te pytania nadeszła pięć lat później, a ponad 135 000 egzemplarzy sprzedanych na wybranych rynkach światowych (niebawem debiut w USA, podczas gdy w Europie Outlander PHEV pozostaje najlepiej sprzedawanym hybrydowym samochodem SUV typu plug-in), są dowodem zdecydowanej reakcji rynku, który docenił odważny krok i wizję MMC.

 

Eclipse Cross                                                                                           XPANDER

A to już wiesz?  DPD Polska z prestiżowym certyfikatem AEO

… Dziś Eclipse Cross i XPANDER rozpoczną swoją globalną podróż, z nową propozycją SUV-a Coupe oraz wysokiej jakości SUV-a/MPV, które mogą zmienić nastawienie klientów na dojrzałych i wschodzących rynkach.

MITSUBISHI e-Evolution Concept

… Jutro Mitsubishi Motors skupi swoją uwagę na ambitnej, innowacyjnej i wyzywającej koncepcji e-Evolution Concept.

“Drive your Ambition” – nowe globalne hasło przewodnie

Logiczny rozwój strategii Mitsubishi Motors i nowe hasło przewodnie "Drive Your Ambition" opisuje postawę, która charakteryzuje Mitsubishi od czasu pierwszego wyprodukowanego samochodu.
Od ponad 100 lat japoński koncern dostarcza ambitne samochody dla ambitnych kierowców, pionierskie typów pojazdów takie jak Pajero, Lancer Evolution i i-MiEV, a jednocześnie tworzy najnowocześniejszą technologię, której przykładem jest przełomowy i najlepiej sprzedający się Mitsubishi Outlander PHEV. Kierowcy Mitsubishi zbadali nowe granice i podbili zapierające dech w piersiach tereny. Mitsubishi Motors Corporation dostarcza pojazdy, które umożliwiają kierowcom pokonywanie  przestrzeni z pełnym zaufaniem – od najtrudniejszych rajdów, po budowanie silnej reputacji na wymagających, rozwijających się rynkach. Jest to pierwsze nowe hasło przewodnie koncernu od ponad 10 lat.

 

“Drive your Ambition”  to  ważny komunikat o ciągłym zaangażowaniu firmy MMC w budowanie wartości i aspiracji swoich kierowców:

… Wyraźnie wyróżnia MMC w globalnej motoryzacji jako producenta skupionego na klientach

… Inspiruje i przenosi Kierowców na głębszy, bardziej emocjonalny poziom.

… Motywuje wewnętrzne siły korporacji, by odnowić na kolejne stulecie wizerunek marki opartej na przygodzie i postępie.

Dzięki ambicji odkrywania nowych możliwości  – “Ambition to Explore" – Mitsubishi Motors może zmierzać wszędzie

Dzięki spełnianiu swoich ambicji – “Drive your Ambition” – klienci Mitsubishi Motors mogą zmierzać wszędzie

Nowe, ogólnoświatowe hasło przewodnie zostanie oficjalnie ogłoszone na targach Tokyo Motor Show 25 października, a następnie na wszystkich rynkach globalnych, w ramach głównego przeglądu działań marketingowych marki i obecności w najbliższych miesiącach we wszystkich kanałach komunikacji medialnej na świecie.

A to już wiesz?  Raport mfind.pl: W mediach społecznościowych aż 40% opinii o ubezpieczycielach jest negatywnych

MMC utworzyła angielską witrynę internetową z informacjami na temat 45. Tokyo Motor Show:

http://www.mitsubishi-motors.com/pl/innovation/motorshow/2017/tms2017/

O Mitsubishi Motors Corporation (MMC)

MMC jest globalnym producentem samochodów z siedzibą w Japonii, wyznaczającym trendy w segmentach pick-up’ów i SUV-ów oraz w rozwoju technologii napędu na cztery koła. Firma jest obecna na ponad 160 rynkach, ze szczególną reprezentacją w krajach Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN. Jako  pionier elektromobilności, który od roku 1966 prowadzi badania nad pojazdami elektrycznymi, firma zaprezentowała w roku 2009 pierwszy seryjnie produkowany samochód elektryczny (i-MiEV), a następnie, w roku 2013 model Outlander PHEV – pierwszy hybrydowy SUV typu plug-in z elektrycznym napędem na cztery koła.

MMC zatrudnia 30 000 pracowników na całym świecie i wytwarza samochody w zakładach produkcyjnych w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji. Lokomotywami wzrostu potęgi koncernu są modele Pajero Sport, L200/Triton i Outlander PHEV. W roku fiskalnym 2016 firma sprzedała na całym świecie 926 000 egzemplarzy pojazdów, osiągając sprzedaż netto na poziomie 1.9 bilionów jenów.

Więcej informacji:Public Relations Department, Mitsubishi Motors Corporation, Tel: +81-3-6852-4274/4276

Dodatkowo informacje  prasowe i zdjęcia do publikacji można znaleźć na stronach: Mitsubishi Motors Library: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/login.do

Oraz 2017 Tokyo Motor Show Press Site https://library.mitsubishi-motors.com/tms2017/ źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Nowa strategia marki Mitsubishi nowe produkty/usługi, transport - Hashtagi: #nowe produkty/usługi #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy