handel usługi

Linie Emirates prezentują pierwszą na świecie „ścieżkę biometryczną”, wyznaczając nowe standardy obsługi klienta na lotnisku

Linie Emirates prezentują pierwszą na świecie „ścieżkę biometryczną”, wyznaczając nowe standardy obsługi klienta na lotnisku
Wtorek, 30 października 2018 r. - Dubaj,

Data publikacji: 30.10.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linie Emirates prezentują pierwszą na świecie „ścieżkę biometryczną”, wyznaczając nowe standardy obsługi klienta na lotnisku Kategoria: nowe produkty/usługi, handel

Wtorek, 30 października 2018 r. – Dubaj, ZEA 

Wieloetapowe wykorzystanie biometrii – od odprawy po wejście na pokład – po raz pierwszy połączy pracę poszczególnych podmiotów na lotnisku
Zaawansowany etap realizacji – trwa program testowy, a wkrótce ruszą próby pilotażowe z udziałem pasażerów
Program jest stopniowo rozwijany od 2015 roku i stanowi część nieprzerwanych inwestycji Emirates w obsługę klienta na najwyższym poziomie

Wtorek, 30 października 2018 r. – Dubaj, ZEA – Linie Emirates przygotowują się do wprowadzenia pierwszej na świecie „ścieżki biometrycznej”, która umożliwi pasażerom sprawne przemieszczanie się po macierzystym lotnisku przewoźnika Dubai International bez żadnych przeszkód.

Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć biometrii – kombinacji systemów rozpoznawania twarzy i tęczówki – pasażerowie Emirates wkrótce będą mogli odprawić się, załatwić formalności wjazdowe, wejść do poczekalni Emirates i na pokład samolotu, zwyczajnie spacerując po lotnisku.

Najnowsze czytniki biometryczne zostały już zamontowane na terenie Terminala 3 Emirates na lotnisku w Dubaju. Można je znaleźć przy wybranych stanowiskach odprawy, w poczekalni Emirates dla pasażerów premium znajdującej się w hali przylotów B oraz przy wybranych bramkach. Miejsca, w których zainstalowano urządzenia, będą wyraźnie oznakowane.

Próby projektu „Smart Tunnel” prowadzonego przez Dyrekcję Generalną ds. Meldunku i Cudzoziemców w Dubaju (GDRFA) we współpracy z liniami Emirates rozpoczęły się 10 października. To pierwsza kontrola paszportowa, w trakcie której pasażerowie po prostu przechodzą przez tunel i otrzymują zezwolenie na wjazd od urzędu imigracyjnego bez udziału człowieka ani konieczności przybicia fizycznej pieczątki w paszporcie.

Niedługo po zakończeniu testów wewnętrznych przewoźnik rozpocznie próby identyfikacji biometrycznej w innych kluczowych punktach obsługi pasażera na lotnisku – przy stanowiskach odpraw, w poczekalni i przy bramce – a następnie przy bramkach tranzytowych i w ramach usługi szoferskiej. Wszystkie dane biometryczne będą przechowywane przez GDRFA, a pasażerowie zaproszeni do udziału w próbach zostaną poproszeni o stosowną zgodę.

A to już wiesz?  Tele-Fonika Kable S.A. inwestuje w bezpieczeństwo i podniesienie produktywności pracy

1 / 5

„Ścieżka biometryczna” Emirates usprawni obsługę klienta i ruch pasażerski na terenie lotniska dzięki ograniczeniu liczby kontroli dokumentów i kolejek. W rezultacie możliwość rejestrowania pasażerów „na żywo” poprawi bezpieczeństwo i jakość usług przewoźników, które staną się jeszcze bardziej spersonalizowane. Na przykład pozwoli to pracownikom Emirates zlokalizować spóźniających się pasażerów na lotnisku i pomóc im zdążyć na lot.

„Ścieżka biometryczna” przewoźnika obejmie odloty, przyloty, tranzyt, usługę szoferską i poczekalnie lotniskowe w Dubaju. Chociaż początkowo system będzie skoncentrowany na podróżujących klasą pierwszą i biznes, linie Emirates zamierzają szybko rozszerzyć „ścieżkę biometryczną” na pasażerów klasy ekonomicznej w Dubaju, a w przyszłości być może również na innych lotniskach, a także przy własnych specjalnych stanowiskach odprawy załogi. źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Linie Emirates prezentują pierwszą na świecie „ścieżkę biometryczną”, wyznaczając nowe standardy obsługi klienta na lotnisku nowe produkty/usługi, handel - Wtorek, 30 października 2018 r. - Dubaj, ZEA  Hashtagi: #nowe produkty/usługi #handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy