transport

Już ponad 200 tys. Klientów skorzystało z Paczki MINI

Już ponad 200 tys. Klientów skorzystało z Paczki MINI
Gwarantowany termin doręczenia, deklarowana wartość przesyłki do 100 zł wliczona  w cenę oraz atrakcyjne, ekologiczne opakowanie to tylko niektóre zalety produktu, które sprawiły, że cieszy się on dużą popularnością. W ciągu zaledwie kilku miesięcy od dnia wprowadzenia usługi skorzystało z niej już ponad 200 tys. klientów. Wprowadzenie Paczniki MINI do oferty jest elementem strategii Poczty Polskiej zakładającej utrzymanie pozycji lidera na rynku usług

Data publikacji: 30.05.2014 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już ponad 200 tys. Klientów skorzystało z Paczki MINI Kategoria: transport, transport

Gwarantowany termin doręczenia, deklarowana wartość przesyłki do 100 zł wliczona  w cenę oraz atrakcyjne, ekologiczne opakowanie to tylko niektóre zalety produktu, które sprawiły, że cieszy się on dużą popularnością. W ciągu zaledwie kilku miesięcy od dnia wprowadzenia usługi skorzystało z niej już ponad 200 tys. klientów. Wprowadzenie Paczniki MINI do oferty jest elementem strategii Poczty Polskiej zakładającej utrzymanie pozycji lidera na rynku usług pocztowych.

Gwarantowany termin doręczenia, deklarowana wartość przesyłki do 100 zł wliczona  w cenę oraz atrakcyjne, ekologiczne opakowanie to tylko niektóre zalety produktu, które sprawiły, że cieszy się on dużą popularnością. W ciągu zaledwie kilku miesięcy od dnia wprowadzenia usługi skorzystało z niej już ponad 200 tys. klientów. Wprowadzenie Paczniki MINI do oferty jest elementem strategii Poczty Polskiej zakładającej utrzymanie pozycji lidera na rynku usług pocztowych.

Paczka MINI to innowacyjna usługa Poczty Polskiej, łącząca w sobie zalety przesyłki listowej oraz przesyłki paczkowej, która powstała w odpowiedzi na potrzeby rynku. – Usługa jest przeznaczona dla tych, którzy chcą nadać korespondencję, niewielkie przedmioty, takie jak: płyty CD, książki lub kosmetyki, o łącznej wadze nieprzekraczającej 2 kg – mówi Kinga Dobrzyń, dyrektor w Pionie Rozwoju Usług Pocztowych.

Największą zaletą Paczki MINI jest jej gwarantowany termin doręczenia oraz możliwość ubezpieczenia przesyłki do wartości 500 zł. Dla tej usługi przewidziano dwa terminy doręczeń. Paczkę można nadać priorytetem, wtedy doręczenie nastąpi w następnym dniu roboczym po dniu nadania (D+1). Warunkiem jednak jest jej nadanie do godziny 15:00. Paczkę MINI można także nadać, jako ekonomiczną – doręczenie w ciągu trzech dni roboczych po dniu nadania (D+3).  – Duża popularność usługi wynika także z wysokiego poziomu jakości jej realizacji – terminowość doręczeń wynosi prawie 98%  – dodaje Kinga Dobrzyń.

A to już wiesz?  Poczta Polska: ruszyła gorączka świątecznych zakupów. Już o 25,29 procent więcej paczek

Jak nadać Paczkę MINI

Aby nadać Paczkę MINI, wystarczy na stronie https://e-nadawca.poczta-polska.pl/indywidualni/ zarejestrować przesyłkę, wprowadzając dane nadawcy i adresata oraz wybrać z listy placówkę pocztową, w której zostanie nadana Paczka MINI. Następnie w ciągu 3 dni należy nadać przesyłkę w wybranej placówce – pozostawiając ją w wyznaczonym miejscu. Dzięki wprowadzeniu danych do systemu nadawca otrzyma potwierdzenie nadania przesyłki oraz powiadomienie o jej odbiorze albo odmowie odbioru przez adresata. Wprowadzenie numeru telefonu komórkowego albo adresu e-mail adresata umożliwi przesłanie mu drogą elektroniczną przez Pocztę informacji o nadejściu przesyłki. Ponadto nadawca ma możliwość śledzenia przesyłki, dzięki nadaniu jej indywidualnego numeru.
Nadanie Paczki MINI możliwe jest tylko w specjalnym opakowaniu firmowym z materiałów ekologicznych, które jest wliczone w cenę usługi. Można je nabyć w wybranych placówkach pocztowych na terenie całego kraju oraz za pośrednictwem sklepu internetowego. źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Już ponad 200 tys. Klientów skorzystało z Paczki MINI transport, transport - Gwarantowany termin doręczenia, deklarowana wartość przesyłki do 100 zł wliczona  w cenę oraz atrakcyjne, ekologiczne opakowanie to tylko niektóre zalety produktu, które sprawiły, że cieszy się on dużą popularnością. W ciągu zaledwie kilku miesięcy od dnia wprowadzenia usługi skorzystało z niej już ponad 200 tys. klientów. Wprowadzenie Paczniki MINI do oferty jest elementem strategii Poczty Polskiej zakładającej utrzymanie pozycji lidera na rynku usług pocztowych. Hashtagi: #transport #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy