handel transport

Barometr paczkowy: Poczta Polska paczkami silna

Barometr paczkowy: Poczta Polska paczkami silna
Data publikacji: 28.07.2015 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Barometr paczkowy: Poczta Polska paczkami silna Kategoria: handel, transport Podsumowanie I półrocza 2015 w segmencie KEP Poczta Polska

Data publikacji: 28.07.2015 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Barometr paczkowy: Poczta Polska paczkami silna Kategoria: handel, transport

Podsumowanie I półrocza 2015 w segmencie KEP

Poczta Polska konkuruje na rynku o miano wiodącej firmy w segmencie paczkowo-kurierskim.
W marcu 2015 operator narodowy ogłosił 5-letnią strategię rozwoju, zakładającą m.in. 100 proc. wzrost przychodów w segmencie paczek, przesyłek kurierskich i usług logistycznych dla branży eCommerce.

Zaledwie kwartał po ogłoszeniu planów rynkowych, Poczta Polska może pochwalić się rekordowymi jak dotychczas wynikami pod względem wolumenu obsługiwanych przesyłek. Co więcej – planowane na IIIQ 2015 uruchomienie usługi ‘paczka on-line’ dodatkowo wzmocni pozycję operatora narodowego w segmencie paczkowo-kurierskim, przybliżając Pocztę Polską do osiągnięcia przyjętych założeń strategicznych i tym samym uplasowania się w czołówce firm obsługujących krajowy rynek paczkowy.

Paczka za paczką – wyniki Poczty Polskiej po I półroczu 2015

W I półroczu 2015 roku Poczta Polska odnotowała łącznie 20 proc. wzrost wolumenu sprzedaży usług KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe, paczkowe) względem analogicznego okresu 2014 roku, przy równoległym wzroście rynku na poziomie zaledwie 7 proc.

Jednocześnie, w ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2015 roku wolumen usług kurierskich realizowanych przez Pocztę Polską zwiększył się o ponad 50 proc., a usług dla branży eCommerce o 30 proc. w porównaniu z wynikami uzyskanymi w tym samym okresie 2014 roku. Co ważne – w tym czasie rynek rósł odpowiednio w poszczególnych segmentach tylko o 7-8 proc. i 15 proc.

1 / 2

Paczka on-line Poczty Polskiej jeszcze w 2015 roku!

Po sukcesie rynkowym neoznaczka, który dotychczas mógł być wykorzystywany tylko przy wysyłce listów i kartek pocztowych, jeszcze w 2015 roku Poczta Polska wdroży – również za pośrednictwem platformy www.envelo.pl  – elektroniczny kanał dostępu do usług paczkowych, umożliwiając klientom opłacenie przesyłki w trybie płatności on-line z dowolnego miejsca.

Po opłaceniu usługi w domu czy biurze, klient otrzyma drogą elektroniczną potwierdzenie nadania paczki. Takie rozwiązanie sprawi, że przesyłkę można będzie zostawić w placówce pocztowej bez konieczności dokonania płatności w tradycyjny sposób.

A to już wiesz?  PZU Rowerzysta dla każdego cyklisty

  źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Barometr paczkowy: Poczta Polska paczkami silna handel, transport - Hashtagi: #handel #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy